PIA REŠ (1993)
saksofonistka

 

Pia živi v Amsterdamu. Potem ko je leta 2017 diplomirala na Conservatorium van Amsterdam, koncentira in snema po vsej Evropi in širše.

Ima solistične nastope in vodi več ansamblov, kot so trio Pia Reš, Tyresta duo, kvartet LORE in interdisciplinarni projekt Woman Orange. Sodeluje v ansamblih Container Doxa in precept.concept.percept. Septembra 2016 je soustanovila platformo za živo umetnost NAUSICAA, mesečno serijo hišnih dogodkov v Amsterdamu, ki jo kurirajo mladi umetniki.

Aktivno je vključena v nizozemsko in slovensko improvizirano glasbeno sceno, nastopala pa je v Evropi, Afriki in Aziji kot vodja in soustvarjalka v številnih glasbenih, gledaliških in interdisciplinarnih projektih.

Pio v umetnosti zanimajo poezija zvokov, besed in gibov; različna sredstva, načini, tehnike za oblikovanje in mešanje tekstur; prizadeva si, da bi svojo afiniteto do umetniških govoric uskladila z raziskovalnimi delovnimi procesi.

 


 

Diskografija

· precept.concept.percept – Ena (samozaložba, 2018)

 


 

Zasedbe

· Solo: Pia Reš – saksofon, komponiranje
· Pia Reš trio: Pia Reš – saksofon; Asger Thomsen – kontrabas; Tancrede D. Kummer – bobni; Tyresta: Pia Reš – saksofon, komponiranje; Tancrede D. Kummer – bobni, komponiranje
· Woman Orange: Pia Reš – glas, komponiranje; Danai Belosinov – glas
· Container Doxa: Pia Reš – glas, saksofon, elektronika; Miha Gantar – klavir, klaviature, elektronika; Leonard Medica – kitara, elektronika; Bryan Qu – elektronika; Domen Bohte – bas kitara, elektronika; Dre A. Hočevar – umetniški direktor
· precept.concept.percept: Pia Reš – saksofon; Bram de Looze – klavir; Dre A. Hočevar – bobni

 


 

Pretekle zasedbe

· LORE: Pia Reš – alt saksofon, komponiranje; Laura Giavon – glas; Giuseppe Doronzo – bariton saksofon; Tancrede D. Kummer – bobni (2018)

 


 

Kuratorka

· Nausicaa series (so-kuratorka, 2016–)

 


 

“Uigranost Pie Podgornik in Tancrèda Kummra, ki ni bila osnovana zgolj na tipu duetnega igranja vprašanje odgovor, je kazala izredno preciznost in pozornost poslušanja soigralca. Kar bi dognala še tako laična ušesa, je bilo njuno izredno fluidno medsebojno odzivanje in prepletanje melodičnih in ritmičnih elementov, v smislu razporeditve časa pa je bil nastop zastavljen bolj kot pot in ne dejanski cilj […].” (Lina Steiner, Radio Študent, 2018)

https://www.piapodgornik.org/