Na zgornjem predvajalniku oz. v naši rubriki Zvočni zapisi – Glasbena dela lahko najdete posnetek – v tem primeru sicer že dodobra postaran, a zato nič manj vznemirljiv – seta, ki sta ga 21. 1. 2004 v metelkovski Gromki odigrala Luka Ropret (akustična kitara, subtilno ozvočena, nalahno uvijačena) in Tao G. Vrhovec Sambolec (violina, drobna zvočila, računalnik –Max/msp, procesiran v živo). Koncert je bil kakopak del takratnega programa Defonija.
Pričujoči nastop je zvočno nadvse košat, poln izredno iznajdljivih inštrumentalnih tehnik in kombinacij. Ena bolj zanimivih razsežnosti godbe na posnetku je zmerno, strpno in sorazmerno tiho postopanje, ki ga zaznamuje predvsem intrigantno zvokovno pretakanje »organskih« inštrumentalnih drsenj, praskanj in ščipanj in računalniško generiranih, iskrivih piskov. Skratka, gre za odličen primer produktivnega in slikovitega improvizacijskega dialoga, ki mu je vsekakor vredno prisluhniti.
Tao G. Vrhovec Sambolec je v Amsterdamu živeči umetnik in glasbenik, ki v svojih delih raziskuje zvok, nove medije, interakcije v realnem času in vprašanja sodobne mediacije v odnosu do občutka (telesne) prisotnosti. V zadnjem času v središče svojih prostorskih in zvočnih instalacij, performansov in intervencij postavlja (ne)posredovane zvočne dogodke, ki na afektivni ravni prikličejo človeško telesno prisotnost, medtem ko signalizirajo njeno fizično odsotnost.
Luka Ropret je kitarist, skladatelj, aranžer, pedagog in raziskovalec ljudske glasbe. Kot solist na klasični kitari izvaja zlasti svojo avtorsko glasbo, s pomočjo raznih zvočil in ljudskih brenkal pa ustvarja zvočne podobe gledaliških predstav in filmov. Sodeluje pri kopici zasedb: Brina, Godalika, Della Segodba, Pinela, Autodafé, Menu B, Smokes & Shuffles, Malamor, s katerimi nastopa tako doma kot tudi v tujini.